zondag 14 oktober 2018

Vliegende start

Vanochtend door zoon Tom naar het vliegveld Zaventem in Brussel gebracht. Na een prima vlucht zijn we aangekomen in Ouarzazate; de start locatie. Bij controle door de douane nog een klein oponthoud. De douane dacht dat in mijn mooie kistjes een drone zat. Deze zijn hier verboden. Na een kijkje in mijn tas kon ik verder We zitten hier twee dagen in een hotel. Straks briefing en dinner. Morgen fiets klaarmaken en proefrit. Nu eerst een biertje.


Ik heb besloten om mijn actie Stop! ALS voort te zetten. Zeshonderd euro extra omdat de Roc du Maroc ruim 600 km lang is. Heb je nog niet gegeven dan is dit de kans om het alsnog te doen. Heb je al gegeven, schroom dan niet om nogmaals te doneren. ALS moet de wereld uit! Vecht daarom met mij mee tegen de ziekte.

Doneer via: https://www.alsacties.nl/actie/henri-ververs-4



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten