dinsdag 16 oktober 2018

Hoge Atlasgebergte

Dag 4 / Stage 2 / 105 kilometer / 2100 hoogtemeters

Vandaag veel klimwerk en door rivierbeddingen. In vergelijking met vorig jaar is het hoge atlas gebergte nieuw. Daar zijn we vorig jaar niet geweest. Een lange klim van zo’n 25 kilometer naar 2500 meter hoogte. Daarvan ongeveer 20 kilometer over asfalt en nog een heel stuk off-road. Daarvan heb ik uiteindelijk 5 kilometer moeten lopen. Het was mij simpelweg te steil met een stijgingspercentage tussen de 15 en 20 procent. In de rivierbeddingen stond nog veel water door de regen die hier afgelopen tijd is gevallen. Flink natte voeten dus. Al met en al weer een zeer zware dag die ik wederom zonder kleerscheuren ben doorgekomen. Vanochtend om half acht gestart en 11 uur later gefinisht om half zeven.

Ik heb besloten om mijn actie Stop! ALS voort te zetten. Zeshonderd euro extra omdat de Roc du Maroc ruim 600 km lang is. Heb je nog niet gegeven dan is dit de kans om het alsnog te doen. Heb je al gegeven, schroom dan niet om nogmaals te doneren. ALS moet de wereld uit! Vecht daarom met mij mee tegen de ziekte.

Doneer via:
https://www.alsacties.nl/actie/henri-ververs-4




 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten